Vanmorgen deze foto kunnen maken. Dit is de eerste keer dat ik in Nederland in het wild een ringslang heb mogen fotograferen. Het was nogal een lastige situatie, maar dit heb ik eruit kunnen halen. Feedback en tips zijn altijd welkom! Er waren zeer weinig mogelijkheden.. ik liep tussen twee watertjes.. op een niet al te brede richel was passen en meten, licht was niet super. Maar wel blij dat ik de kans kreeg.
Minder blauw:
Laatst gewijzigd door Eelke op 20 mei 2015 19:07, 2 keer totaal gewijzigd.
Bijzondere encounter en leuk dat je je camera bij je had. Meestal kom ik dit soort momenten tegen als ik niets bij me heb Spijtig dat die takjes nou net in de weg moeten staan. Focus ligt mooi op de slang!
Heel bijzonder moment, zou zelf meer dan content zijn om deze te mogen hebben in mijn archief. Scherpte kleuren en belichting zien er goed uit. En ja de takjes zijn door de lichtere contrasten een storend element als we een eerlijke beoordeling geven
Scherpte ziet er goed uit en de kleuren in de 2e zijn volgens mij ook een verbetering. Het hoge standpunt en de takken zijn jammer, maar jij hebt 'm er in ieder geval in het wild op staan.
Inderdaad ron! ben er ook eigenlijk wel blij mee.. maar idd standpunt takken en dergelijken is niet ideaal maar tja 1 verkeerde beweging en hij was weg....