teugels vasthouden

Foto's die niet goed in een van de andere categorieën zijn te plaatsen.
Plaats reactie
herrias
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw

teugels vasthouden

Bericht Geplaatst:

als je voor een echte jury een proef gaat afleggen moet je er tiptop uitzien. teugels correct vasthouden {wat je als leek niet opvalt} is dan ook een vereiste
1

Afbeelding

2
en nu de manege in , spannend.................

Afbeelding
Omhoog Profiel Foto's
Freerk_Lautenbag
Lid
Lid
Geslacht: Man
Contacteer:

Re: teugels vasthouden

Bericht Geplaatst:

Ik weet niet zo goed waar je heen wilt met deze foto's. Als instructiefoto's wellicht oké, maar dat kan ik niet beoordelen. Ik ben geen ruiter (verre van dat). Blijft over de artistieke waarde van de foto's. Tja, helaas moet ik zeggen dat het dat voor mij niet heeft. Ik heb echt véél beter foto's van je gezien.
Omhoog Profiel Website Foto's
Mendel
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Eerste inderdaad goed als illustratie, maar zou deze dan zonder franje van kader doen.

Bij de laatste spreekt mij de setting niet zo aan, waardoor beeld als een kiekje proeft :)
herrias
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

Mendel schreef:

Bij de laatste spreekt mij de setting niet zo aan, waardoor beeld als een kiekje proeft :)
is ook een kiekje van een heel bijzonder moment. ik probeer toch ook deze foto's zo photodromeachtig te maken als mogelijk. lukt dus toch vaak niet . ik neem alle opmerkingen mee. bedankt
Omhoog Profiel Foto's
Freerk_Lautenbag
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

herrias schreef:
is ook een kiekje van een heel bijzonder moment. ik probeer toch ook deze foto's zo photodromeachtig te maken als mogelijk. lukt dus toch vaak niet . ik neem alle opmerkingen mee. bedankt
Ik hoop niet dat je je aan gaat passen aan wat 'mainstream' is. Doe gewoon wat je zelf mooi vindt en ontwikkel je daar in. Dat maakt foto's straks uniek.

Ik weet dat mijn foto's ook vaak niet mooi gevonden worden, maar ik probeer mijn voordeel te doen met commentaren, zonder dat ik mezelf geweld aan doe.

Gewoon lekker doorgaan op je eigen manier
herrias
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

Freerk_Lautenbag schreef:
herrias schreef:
Ik hoop niet dat je je aan gaat passen aan wat 'mainstream' is. Doe gewoon wat je zelf mooi vindt en ontwikkel je daar in. Dat maakt foto's straks uniek.
Gewoon lekker doorgaan op je eigen manier
tja ik zit nu ongeveer 2 jaar op photodrome. ga ook soms naar fototentoonstellingen. probeer kritisch te zijn . ga vaak na kritiek weer aan de slag met dezelfde foto om uit te proberen. en eerlijk gezegd vind ik mijn foto's nu beter dan 2 jaar geleden. krijg dus graag commentaar. leer daar toch erg veel van. als iets me emotioneel raakt maak ik foto's. groetjes
Omhoog Profiel Foto's
Plaats reactie

Terug naar “Overige foto's”