Mooie serie, Brielle is een leuk dorpje waar op 1 april de Watergeuzen weer worden binnengehaald. Aanrader om dan daar foto's te maken... Foto 4 en 7 zijn bij mij favoriet
Foto 1 en 2 ogen voor mij een beetje "saai" ; heb je foto's gezien en vind eigenlijk foto1 een beetje onder je maat.... Foto 3 vind ik al beter, vooral door de pose van het schaap..... Foto 4 vind ik als compositie sterk maar mag van mij wat contrastrijker met een lekkere donkerblauwe lucht waarbij het huisje mooi afsteekt. Foto5 en 6 vallen weer een beetje terug;foto 7 is apart met dat schilderij icm met het stuurwiel.
Je hebt Den Briel er mooi opgezet. Ik woon er vlakbij!! En als ik er opde fiets heen ga zie ik al deze dingen die jij nu op de foto heb gezet. Foto 3,4 en 5 de beste uit deze reeks. Ik ga ook maar eens met de camera naar Den Briel toe!!
Sluit me geheel aan ga ook voor nummer 7 Vind de kleuren in foto 5 wel erg mooi, alleen de compo ligt niet zo lekker! Nummertje 4 heeft een mooi laag standpunt misschien nog een stapje verder naar achteren indien mogelijk zodat die kabels van het bruggetje precies uit de 2 onderste fotohoeken waren gekomen...