Heb me zaterdag mogen uitleven op een orkest wat mij gevraagd had om leuke/mooie foto's te maken.
Het was voor het orkest het 5 jarig jubileum en werden bij gestaan door het Westlands mannenkoor en door de zangeres Petra Visser.
Ik heb een leuke avond gehad en mijn best gedaan.
Foto 1 vind ik persoonlijk te weinig scherpte in zitten.. maar de andere foto's zijn super gedaan! al zie ik wel bij de laatste foto wat ruis, maar dat lijkt mij logisch in deze omstandigheden...
Voor mij heeft nr 1 een te krappe scherptediepte, waardoor hij voor mij niet zo lekker kijkt. Nrs 3, 4 en 5 vind ik erg mooi.
Bij nrs 2 en 6 heb je ietsje pech met de belichting. Voor het mooie zou nr 7 een hele grote scherptediepte moeten hebben, zodat het complete koor er scherp op staat. Nu lijkt dit niet zo te zijn.
Ik vind ze OK maar niet bijzonder, eerlijk gezegd. Alleen de laatste foto kan me echt boeien, het is een mooi overzicht met fijne kleuren en vooral een buitengewoon fraaie belichting
Prachtige prachtige prachtige reeks
Mocht jij daar zo maar tussen lopen?
Heb je in raw geschoten?....f1 ...was dat geen witlicht.....?.......misschien de witbalans hier nog aanpassen als het witlicht was