Deze spiegeling deed me aan een pirouette denken bij het schaatsen

Iso 400
F 3.5
1/80

Vroeger keek ik veel naar het kunstrijden en bij een pirouette (die niet zo snel ging als tegenwoordig) zag je de benen op deze manier steeds bij het draaien (dus dan bedoel ik spiegeling en gewoon bij elkaar). Vandaar HenryHenry schreef:Ik zie de relatie met de pirouette niet (tenzij de dame met mobieltje hiervan de oorzaak is), maar vind dat de foto wel wat heeft. Het beeld vraagt om te worden onderzocht (dus de compositie is in mijn ogen goed), de omzetting naar z/w maakt het rustiger en is trouwens netjes gedaan.

16mmpoezemienie schreef:Vind hem knap gedaan.....fraaie weerspiegeling....je omzetting past hier perfect in het plaatje![]()
Vraagje.....met hoeveel mm heb je dit genomen....

Ik snap wel wat je bedoelt. Deze heb ik vlakbij haar genomen. Het toestel tegen de glazen wand gehouden. Ze had niks door. Wanneer iemand aangeeft het niet te willen haal ik meteen de foto's van mijn toestel. Maar zoals bij deze ben ik gewoon blij met het resultaat omdat het allemaal zo lekker in elkaar pastpoezemienie schreef:Thanxs van je toelichting......waarom die vraag......heb nog altijd problemen met straat-fotografie omdat je toch iemand op plaat zet die dat misschien niet wilt of misschien raar opkijkt van "wat doe jij nu"....
je zegt dat je dit op 16mm genomen hebt....dus "very close"....of misschien niet door je camera gekeken en wetende wat je op je scherm zou krijgen......pfff moeilijk te verwoorden hé....