Eerte foto van mijn kant

Van hier tot Tokio
Plaats reactie
Henry
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man

Eerte foto van mijn kant

Bericht Geplaatst:

Heel erg kleurrijk luchtje (zulke vreemde kleurtjes zie je niet vaak), maar ook zijn de beide foto's wat klein :)
De voorkant vind ik in beide foto's eerlijk gezegd wat te donker.
Omhoog Profiel Foto's
Tony
Lid
Lid
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Re: Eerte foto van mijn kant

Bericht Geplaatst:

de foto's zijn te klein graag even groter plaatsen ;) dat kun je doen door op bewerk te klikken onder je foto's ,anders moeten we dit sluiten.......

► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

ook zijn ze verplaatst naar het goede forum ,misschien ook even de regels lezen ;)

verder zou het leuk zijn als je je even voorstelt in dit topic KLIK en ook je profiel aanpassen voor iets meer info ;)
Omhoog Profiel Website Foto's
Tony
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

je foto's zijn nu 526px × 394px

zoals je hierboven kunt zien moet dit minimaal 700 px worden aan de langste zijde ;)
ArtenCo
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

johnhaarsteeg schreef:
Tony schreef:de foto's zijn te klein graag even groter plaatsen ;) dat kun je doen door op bewerk te klikken onder je foto's ,anders moeten we dit sluiten.......

► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

ook zijn ze verplaatst naar het goede forum ,misschien ook even de regels lezen ;)

verder zou het leuk zijn als je je even voorstelt in dit topic KLIK en ook je profiel aanpassen voor iets meer info ;)
Ik heb net op bewerken gedrukt maar zie die pixels niet sorry
Je moet de foto's in je eigen foto programma op dit formaat maken, niet op het forum zelf!
Plaats reactie

Terug naar “Landschappen”