De eerste vind ik saai maar 2 en 3 heel mooi. Ik zou er graag iets poëtisch aan toevoegen, want daar vragen deze beelden wel om, maar ik weet effe niks beters dan:
Lieve woorden voor nr 3. Goed gezien, maar het polletje kan de foto onvoldoende zelf dragen. De positie in de foto smaakt me wel, kleuren zien er goed uit en standpunt is goed laag.
Harde kritiek voor nr 1. Toren / mast staat er gedeeltelijk op. De foto is voor mij noch vlees noch vis. Jammer! Hier had echt veel meer in gezeten.
Complimenten voor nr 2. Goed gezien, mooi plaatje. Wijdsheid, kleuren en het totaalbeeld van de oudere jongere genietend van de wandeling op het strand spreken mij wel aan.
Tips zijn tot slot voor jou: gewoon doorgaan met het maken van foto's van landschappen. Ze spreken me erg aan tussen al het geweld van insecten en vogels. Je hebt er aanleg voor en je bewijst dat je ze ook kunt maken met je 70-200mm.
@Henry mooie uitleg over de foto's. Zelf twijfelde ik al over de eerste maar dacht zet hem er gewoon bij, hoor het vanzelf wel.
Denk als 3 helderder is dat hij beter is, vind hem wat grauwig.
2e blijft altijd een mooi beeld.
De tweede en de derde......knap werk.....maar toch als ik tussen die twee nog effe kies de derde......vind hem lekker minimalistisch en realistisch......