Op vakantie in Noorwegen soms toch geprobeerd om de landschappen daar zo mooi mogelijk vast te leggen.
Zit hier weer ernstig te twijfelen over de uitsnede.
Uitsnede 1:

Uitsnede 2:

Update, uitsnede 3:

Dat klopt, maar ik kon hier geen hoger standpunt innemen, of ik had misschien in een boom moeten klimmen.Henry schreef:Het meer (en de berg) zit voor mijn gevoel net iets teveel achter het huisje.

Das toevallig, want ik wilde het topic eigenlijk eerst 'Hans en Grietje' noemen, omdat het huis op mij ook wat sprookjesachtig overkomt.mrJanneman schreef:Foto heeft een iets vervreemdends in zich wat ik erg lekker vind. Standpunt apart maar door bomen( scheve stomp en kringelige takken) iets sprookjesachtigs.
M'n vrouw vond het een leuk compliment, zij is degene die op het bankje zit.Frans schreef:Omdat ik van bankjes houd, en zeker waar een mooie dame op zitten, kies ik voor de eerste.
Henry zal in Noorwegen ogen te kort komen.

Ron62 schreef:...maar ik kon hier geen hoger standpunt innemen, of ik had misschien in een boom moeten klimmen
Henry schreef:Ron, als ik het kan, moet zo'n jonge kerel als jij het zeker ook kunnen...
Toch maar even de moeite genomen om naar Jølstravatnet te gaan en daar de foto opnieuw te maken. Uiteindelijk was het toch nog een stevige klim om het Huisje Weltevree er mooi op te zetten...Ron62 schreef:Dat jij het kan daar willen we dan natuurlijk wel bewijs van zien.