Van de tweede foto kan ik de gegevens niet krijgen (ik heb de foto in een ander programma bewerkt en opgeslagen).
Van de eerste foto zijn de gegevens:
Modus AE
TV - 1/640
Exposure Compensation: -2
ISO 100
Focal length: 40.0 mm
witbalans auto
honden
-
Murosch
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
Bedankt voor de reacties. Er staat een tafelpoot op de eerste foto inderdaad. Ik heb Gimp gedownload en ga me er in verdiepen hoe ik de foto's kan bewerken om dergelijke storende objecten te verwijderen.
Ik begrijp de voorkeur voor het standpunt (foto 1 is te ver van bovenaf en niet op ooghoogte?)
Ik begrijp de voorkeur voor het standpunt (foto 1 is te ver van bovenaf en niet op ooghoogte?)
- Frans
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Ik vind de eerste best leuk. Rechterbovenhoek is reeds vernoemd.
Mooi de belichting onder controle. Ben benieuwd hoe je het licht hebt gemeten. Vanwege je -2 belichtingscomensatie.
Gras is wat hard groen.
Opnamestandpunt kan prima in deze foto vanwege de interactie tussen hond en fotograaf.
De tweede is voor mij meer een foto voor in het hondenalbum.
Zo bij de tafel, op glimmende vloerplanken. Wat meer fantasie gebruiken en vooral meer moeite doen om een mooie setting te vinden/creëren.
Mooi de belichting onder controle. Ben benieuwd hoe je het licht hebt gemeten. Vanwege je -2 belichtingscomensatie.
Gras is wat hard groen.
Opnamestandpunt kan prima in deze foto vanwege de interactie tussen hond en fotograaf.
De tweede is voor mij meer een foto voor in het hondenalbum.
Zo bij de tafel, op glimmende vloerplanken. Wat meer fantasie gebruiken en vooral meer moeite doen om een mooie setting te vinden/creëren.