Voor mij duidelijke voorkeur voor nummer 4 vanwege de gelaagdheid. Wanneer je aamn de onderkant hier wat weg zou nemen zou deze gelaagdheid nog sterker naar voren komen.
Mijn hemeltje wat een prachtige serie. Nummer 4 zo mooi en eigenlijk bijna jammer dat de zon er nog op schijnt. Het paars komt zo mooi naar voren en de omgeving doet de rest.
Tjonge, mooie platen hoor, lekker sfeertje met die mistlaag. Ik vind 1 en 5 erg mooi, en 3 alleen voelt die net iets te krap aangesneden aan, anders vond ik die het mooist.
Een hele mooie sfeervolle serie. Nummer 4 is voor mij de beste uit dese serie. Gelaagdheid (al eerder benoemd) en kleuren spreken me in dese foto het meest aan.
Heel fraaie reeks waarvoor ik toch wel voor de tweede kies......mooi van kleur in gelaagheden en fraai licht van opkomende zon,het formaat dat je hier gebruikt spreekt me ook meer aan in zo'n soort opnames
Mooie serie met name de tweede is erg fraai Het licht, de kleuren en de mist zijn hier mooi in balans. Had het totaal beeld denk ik ietsje meer naar links gedraaid
2e steekt er torenhoog bovenuit, wat een foto! Posbank is prachtig, zonde dat het er zo druk wordt. Maar rond deze tijd een van de mooiste plekjes in Nederland, dat zonder meer