Vlinder
- __Erik__
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Scherpte ligt mi netjes op 't oogje, denk dat de scherpte, of het gemis ervan, komt door de gekozen instellingen, je sluitertijd is best lang voor je focuslengte, mij stoort 't niet heel erg, overigens, kleuren zijn prima, verscherping op 't randje 

- Erik Symoens
- Lid

- Contacteer:
Buiten de centrale plaatsing vind ik hem mooi..... 

-
Daph30
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Nee flitsen mocht niet, ivm de vlinders die aan het ontpoppen zijn.
Vlinder is inderdaad in het midden maar ik vind dit zelf niet storend (helaas jullie wel) mijn blik gaat van de vlinder wat het eerst mijn aandacht trekt naar de poppen erboven.
Niet netjes, en inderdaad het zou misschien spannender zijn.
Bedankt voor jullie mening en de tips. Ik ga het de volgende keer ook eens anders proberen!
Vlinder is inderdaad in het midden maar ik vind dit zelf niet storend (helaas jullie wel) mijn blik gaat van de vlinder wat het eerst mijn aandacht trekt naar de poppen erboven.
Niet netjes, en inderdaad het zou misschien spannender zijn.
Bedankt voor jullie mening en de tips. Ik ga het de volgende keer ook eens anders proberen!
- Frans
- Lid

De meningen lopen nogal uiteen.
Dat is het mooie van beeldende kunst.
Iedereen heeft altijd een deel van het gelijk.
Zelfs scherpte, waarvan je zou denken dat het een hard gegeven is, kan verschillend beoordeeld worden.
Vind het zelf en nette registratie die niet heel lang mijn aandacht kan vasthouden.
Dat is het mooie van beeldende kunst.
Iedereen heeft altijd een deel van het gelijk.
Zelfs scherpte, waarvan je zou denken dat het een hard gegeven is, kan verschillend beoordeeld worden.
Vind het zelf en nette registratie die niet heel lang mijn aandacht kan vasthouden.