Almere Gooimeer
- Henry
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Naar aanleiding van de opmerking van Akira en Matthijs, ben ik met de ruisreductie-functie van Photoshop aan de slag gegaan, maar... ik zie nauwelijks verschil. Wie kan me vertellen / laten zien hoe de foto er uit ziet met minder ruis?
- Erik Symoens
- Lid

- Contacteer:
Effe ontruist......als je het niets vind haal ik hem wel weg hoor....

- Erik Symoens
- Lid

- Contacteer:
Dit is ontruist door een gratis software genaamd "Neat-image".....kan je dus gratis van het net halen.....bij deze opname werkt dit perfect omdat er toch niet veel details te zien zijn......beter gezegd omdat er grote egale vlakken in deze opname zitten.....moet je echt eens proberen.....
Ik weet dat er hier verschillende mensen zijn die hier toppers neerzetten die dit ook gebruiken.....ga niet zeggen wie natuurlijk,enige discretie is hier wel nodig, maar wil ik hebben dat dit echt wel goed werkt.
Ik weet dat er hier verschillende mensen zijn die hier toppers neerzetten die dit ook gebruiken.....ga niet zeggen wie natuurlijk,enige discretie is hier wel nodig, maar wil ik hebben dat dit echt wel goed werkt.
- Henry
- Lid

Ik ken het pakket, heb het vroeger ook gebruikt, maar sinds enkele jaren gebruik ik ook Photoshop voor het ontruisen van een foto. Dus, als iemand me met de juiste instellingen kan helpen, dan graag. 
- Erik Symoens
- Lid

- Contacteer:
Niet tevreden van Henry.....
......van het pakket hé