Uitje 11 oktober 2015 - Speulderbos - 10.30 uur!
- Ron62
- Moderator
- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Ik kom waarschijnlijk ook weer even aanwaaien.
Weet niet of je daar dichtbij woont, maar is voor mij makkelijker dan de binnenstad van Utrecht of Amersfoort in te rijden.
Ik zou je wel op kunnen pikken bij die grote benzinepomp langs de A15 bij afslag Ridderkerk, Hendrik Ido Ambacht....afslag 21 is dat volgens mij.sandravw87 schreef: Zou iemand mij misschien van een station ergens op kunnen pikken (Utrecht...Amersfoort) ?Geen rijbewijs...
![]()
Weet niet of je daar dichtbij woont, maar is voor mij makkelijker dan de binnenstad van Utrecht of Amersfoort in te rijden.
- sandravw87
- Lid

- Geslacht: Vrouw
Ron62 schreef:Ik kom waarschijnlijk ook weer even aanwaaien.![]()
Ik zou je wel op kunnen pikken bij die grote benzinepomp langs de A15 bij afslag Ridderkerk, Hendrik Ido Ambacht....afslag 21 is dat volgens mij.sandravw87 schreef: Zou iemand mij misschien van een station ergens op kunnen pikken (Utrecht...Amersfoort) ?Geen rijbewijs...
![]()
Parkeer je auto in Eindhoven en dan gaan we vanaf daar verder met de trein. Ik geef je dan 40% korting op je treinkaartjeAJL schreef:242km via Eindhoven![]()
- markleeman
- Lid

- Contacteer:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de mensen achter de berichtjes hier... En dat Speulderbos wil ik ook wel eens zien. Ik overweeg dus sterk om ook mee te gaan 
Kan dat nog?
Kan dat nog?
- Alchemist
- Lid

- Contacteer:
Bummer, dan kan ik niet
@AJL & Wilbert: Op die dag in Eindhoven parkeren is een zeer slecht idee, dan vind daar de Eindhoven (halve)Marathon plaats.. (Precies de reden dat ik er niet bij kan zijn
)
@AJL & Wilbert: Op die dag in Eindhoven parkeren is een zeer slecht idee, dan vind daar de Eindhoven (halve)Marathon plaats.. (Precies de reden dat ik er niet bij kan zijn
- markleeman
- Lid

- Contacteer:
Ok, noteer mijn naam maar, gezellig! Ik ga trouwens met de auto vanuit omgeving Utrecht, dus als iemand nog een lift zoekt...