Zeeland na de storm
- markleeman
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
- petervaneekelen
- Moderator
- Contacteer:
Leuk weer eens wat van je te zien! Nog even verzorgd als altijd, alles perfect in balans. 
- mrJanneman
- Lid

- Contacteer:
Deze kijkt fijn weg. Het is overal in balans gebleven. Ik had links de twee storende blokjes op horizon niveau wel weggehaald. Die trekken mijn linkeroog een beetje
- markleeman
- Lid

- Contacteer:
Bedankt voor de reacties en leuk dat deze een TC is geworden!
Wat betreft het weinige aantal posts hier op PD: met een jong gezin is het niet eenvoudig om veel te fotograferen, laat staan veel op fotofora actief zijn.... Toch voelt het na een tijdje weg blijven heel welkom hier, dat nodigt uit tot meer activiteit
Wat betreft het weinige aantal posts hier op PD: met een jong gezin is het niet eenvoudig om veel te fotograferen, laat staan veel op fotofora actief zijn.... Toch voelt het na een tijdje weg blijven heel welkom hier, dat nodigt uit tot meer activiteit
- mrJanneman
- Lid

- Contacteer:
En feli met je TC
- Akira
- Lid

- Contacteer:
Prachtig, sterke compositie, je wordt er echt ingezogen, mooie kleuren, perfecte belichting, heerlijk scherp, water mooi zacht, erg mooi!
Als ik iets MOET zeggen, zou ik zeggen links nog een tikje meer ruimte, maar dan alleen omdat ik niets anders kan bedenken en eigenlijk is het niet de moeite van het noemen waard! Waarom doe ik het dan? Geen idee.
Ik kan hier lang naar kijken!
Als ik iets MOET zeggen, zou ik zeggen links nog een tikje meer ruimte, maar dan alleen omdat ik niets anders kan bedenken en eigenlijk is het niet de moeite van het noemen waard! Waarom doe ik het dan? Geen idee.
Ik kan hier lang naar kijken!