700 mm - ISO 640 - F/7,1 - 1/1250 sec.

700 mm - ISO 500 - F/7,1 - 1/800 sec.

700 mm - ISO 500 - F/7,1 - 1/800 sec.

700 mm - ISO 500 - F/7,1 - 1/640 sec.

Ja, plat op de buik en de lens op de rijstzak. Mijn broek was flink nat.Henry schreef:Heb je hiervoor op je buik gelegen?
Ik denk dat dit komt door het verschil tussen zomer- en winterkleed en tussen man en vrouw.Frans schreef: Als ik Google op sneeuwgors krijg ik een heel ander beeld bij deze soort.
Maar je wet vast hoe dat komt.

Dit is toch het zomerkleed? Althans als ik google mag geloven en onderstaande afbeelding...Rob Olivier schreef:Ik denk dat dit komt door het verschil tussen zomer- en winterkleed en tussen man en vrouw.Frans schreef: Als ik Google op sneeuwgors krijg ik een heel ander beeld bij deze soort.
Maar je wet vast hoe dat komt.
Ik zou ook wel eens een Sneeuwgorsman in zomerkleed willen zien/fotograferen maar dan moet ik zomers nog een flink stuk noordelijker zijn dan noord Groningen. Hier zie je deze soort alleen in het najaar en de winter.
Iedereen bedankt voor de leuke reacties!

Je vraag is niet zo duidelijk want ik weet niet met welke afbeelding je mijn foto's vergelijkt. Op jouw plaatje staan alle kleden. Het zwart-witte mannetje linksbeneden is in zomerkleed, rechts daarvan zie je een mannetje in winterkleed. Mijn foto's zijn dus van vogels in winterkleed.Meksjoef schreef: Dit is toch het zomerkleed? Althans als ik google mag geloven en onderstaande afbeelding...
- Spoiler: Toon