Vanochtend vroeg uit bed gestapt om de opkomende zon te fotograferen in het Oostvaardersveld. Zelden ben je de enige met een goed idee. Dat werd deze ochtend maar weer eens bevestigd. Een opgaande zon fotograferen is bijna altijd een garantie tot succes, moet ook deze fotograaf hebben gedacht...
Laatst gewijzigd door Henry op 26 feb 2018 14:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Deze foto is genomen op de route naar de vogelkijkhut De Poelruiter (Latitude: 52°26'38.87" Longitude: 5°24'53.39"). Vele vogelaars kennen deze hut van het ijsvogeltje.
Heel mooie inhoud en goede compo met een perfecte sfeer in de foto
Heel knap, je was niet alleen, maar ik heb mij verslapen omdat ik wakker was tot 3uur deze nacht
@AJL: Ik wist niet dat je nog steeds zo'n feestganger bent!
@Rob: Ik heb de laatste meters naar de vogelkijkhut niet afgelegd. Ik heb me na het maken van deze foto omgedraaid en ben bij de andere plas de foto van de opkomende zon over het Oostvaardersveld zelf gaan maken. De hoogspanningsmasten en de kabels die boven de bomen uitstaken spraken me niet zo aan.
Henry.....volle maan héé....dan heb ik slaap problemen
Niks van "uitgaan"
Henry, deze foto spreekt nog meer aan dan die andere foto van deze morgen
De inhoud hier is meer speciaal en bevat "meer inhoud"....als je begrijpt wat ik bedoel
Ik vind hem heel mooi. Het enige dat hier niet grauwig is zijn het gezicht en de hand van de fotograaf die verlicht worden door de opkomende zon, dat geeft een erg mooi effect.
Het zou leuk zijn voor die fotograaf om deze foto te zien.