compositieregel: NikonP90
- Deva
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
Leuke foto en ook leuk om te lezen dat jij nog 'gewoon' ging voor de regel van derden en dat anderen er dan ook nog allemaal andere compositieregels in herkennen. Je zal wel een natuurtalent zijn 
- sandravw87
- Lid

Leuke inzending. En zo te lezen ook een geslaagde. Ik moet me er nog even goed in gaan verdiepen. 
- petervaneekelen
- Moderator
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Hele leuke foto ja, en je weet nu ook waarom dit werkt qua compositie. Alvast voor het afwijken van de regeltjes dan wel het toepassen van conflicterende regels: als ik er zo naar kijk had van mij de bovenkant van het bekertje met de vinger net iets hoger mogen liggen. Puur gevoelsmatig hoor, en just my two cents.
Ik kijk nog een keertje, en eigelijk mis ik een strookje aan de onderkant, dat is het.
Ik kijk nog een keertje, en eigelijk mis ik een strookje aan de onderkant, dat is het.
- Paula Loonen
- Lid

- Contacteer:
Ik vind hem heel fraai!
Mijn aandacht gaat meteen naar de vinger die op een prachtpunt ligt. De scherptediepte versterkt het geheel. Wat Peter al zegt, een klein randje onder erbij en hij ligt op de regel van derden
Mijn aandacht gaat meteen naar de vinger die op een prachtpunt ligt. De scherptediepte versterkt het geheel. Wat Peter al zegt, een klein randje onder erbij en hij ligt op de regel van derden
- Geert
- Lid

- Geslacht: Man
Dank u Paula voor je positieve reactie
idd het snijpunt van derden ligt niet op het topje of bovenkant van het bekertje maar halfweg de vinger
vond het eigenlijk niet zo erg omdat de beker met de vinger erop, voor mij onmiddellijk de aandacht trekte.
Gr. Geert
Gr. Geert