Ook hier stond mij ISO nog te hoog...

Spijtig van de "halo" (o.i.d.) maarja, daar kan ik niets aan doen.
(P.S., niet al te kritisch graag, ben nog hard lerende op het gebied van landschapsfotografie...)

__Erik__ schreef:Ik zie echt niks scherps in deze plaat, ging bij mij regelrecht de prullenbak in
Ik ga voor de driepunter en niet voor de dunkArtenCo schreef:Helaas, zou ook bij mij worden gedropt in de prullenbak...Mis scherpte en een blikvanger. Het beeld in zijn geheel is weinig rustgevend..

NikonP90 schreef:Een Nikon D7100 met een slecht statief is als een café zonder bier![]()

Koop dus nooit een goedkope nieuwe. Besteed dat geld aan een goede gebruikte en dan niet meteen zoeken naar die carbon dingen. Gewoon, metaal! Ik heb 5 oude staan (niet meer uitgegeven dan 50 euro per statief) en die dingen staan als een huis!!!!!!! Kijk bijvoorbeeld eens naar een Slik SL67 (NIET de SL76 !!Matthijs schreef:Wat voor jullie niet duur is, kan voor mij wel wat aan de hoge kant zijn..
Maar ik ben nu al opzoek naar een nieuw (en ja, toch goedkoop![]()
![]()
) statief.
En tegen die tijd dat ik écht een nieuw statief nodig heb ben ik al weer bijna jarig en vraag ik er eentje voor mij verjaardag!