Volgende keer ff vragen of ie wil omdraaien
Tv in de mist+ update
- Ron62
- Moderator
- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Vind de paarden in de achtergrond wel leuk, maar toch mis je voor mij gevoel in deze foto de sfeer die je bij de Fazant wel had, ik vind deze een beetje grauwig overkomen.
TV zit helaas ook met z'n rug naar je toe en staat ook vrij klein in de foto....ruimte links is ook meer dan rechts, terwijl ik dat voor de TV liever andersom had gezien en ook de paarden lopen meer naar de rechterkant, dus zou er denk links een stuk afhalen en eventueel rechts een stukje erbij.
TV zit helaas ook met z'n rug naar je toe en staat ook vrij klein in de foto....ruimte links is ook meer dan rechts, terwijl ik dat voor de TV liever andersom had gezien en ook de paarden lopen meer naar de rechterkant, dus zou er denk links een stuk afhalen en eventueel rechts een stukje erbij.
- sandravw87
- Lid

- Geslacht: Vrouw
Jeetje Jan. Je bent goed bezig. Weer een TC!
Gefeliciteerd. Prachtige foto!
Gefeliciteerd. Prachtige foto!
- Eelke
- Lid

- Contacteer:
Hmm ik vind de foto toch wel ietsje minder dan de meeste mensen. Vind de achtergrond leuk gedaan maar de vogel staat er voor mijn gevoel niet zo mooi op. en het draad wat door het beeld loopt vind ik ook wat jammer.
De update vind ik minder die is wat grauwer vind het "origineel"dan mooier.
De update vind ik minder die is wat grauwer vind het "origineel"dan mooier.
- jan62
- Lid

Dankjewel Erik! de update is een onbewerkte versie, geplaatst voor Ron__Erik__ schreef:Ik snap d'r niks van, is nu #2 een update van #1 en toch zonder bewerking???
Proficiat met de TC, neem aan dat 't voor plaat #1 is
Gr jan

01
02