Rechter op het model gaan staan werkt niet. Je zet namelijk een drie dimensionaal mens (het mens heeft ook diepte) tegen een vlakke muurschildering. Iedere andere stand ten opzichte van het model en de achtergrond zorgt ervoor dat lijnen niet doorlopen. Je ziet al enige onvolmaaktheden bij het model haar linker arm (voor ons dus de rechterkant op de foto).Gotchas schreef:Heel goed gecamoufleerd![]()
Volgende keer misschein nog wat rechter op het model gaan staan.
Wordt het beeld wat strakker van
Dank je voor deze bijdrage. Ik vraag me af hoe je creativiteit of fotokunst definieert of hoe je die meet. Is een registratie die ik hier neerzet minder kunstig dan een opname gemaakt door mensen die binnenklimmen in een leegstaand kasteel ? Of iemand die een portretje trekt met 2, 4 of meer flitsen ? Ik persoonlijk denk dat je die verschillende foto's niet kunt vergelijken. Maar dat is mijn idee.xafke schreef:Leuk idee maar ik had toch graag wat meer creativiteit gezien in het kader. Meer fotokunst zeg maar.

?petervaneekelen schreef:als je niet zelf de bodypaint hebt gedaan verdient degeen die dat gedaan heeft wel een vermelding!
Nee Xafke, boos word ik niet. Niet hierdoorxafke schreef: Hopelijk ben je niet boos op mij want dat is nu ook weer de bedoeling niet.
Deze visie vind ik wel een interessante. . . . Dank.ppp schreef:Ik zou er een banner van maken met alleen het rode vlak?