Iso 200
F8
1/15
Een metalen constructie.
Ik had hem op een wat hogere iso kunnen zetten om een snellere sluitertijd te krijgen. Volgende keer dat ik hier kom ga ik er eens wat meer mee spelen

Ik ben gisteren in de auto gestapt en naar België gereden. Had ik nooit op die tijd (ochtend) moeten doen want de zon scheen me de hele weg in de ogen en ik zag echt drie keer niks anders dan alleen de weg. Zelfs de Tom en de borden van de afslagen waren een donker vlak voor me. Zonnebril hielp ook niks. Zo kom je wel nog eens ergens want ineens zat ik in Duitsland.NikonP90 schreef:Je weet altijd wel de juiste locaties en onderwerpen te vinden, ik vind hem prachtig![]()
Gr. Geert

Er zit geen knip- en plakwerk in.Fotosmurf schreef:Ik heb er lang naar zitten kijken en weet nu nog niet wat ik gezien heb.
Wel een plaatje wat boeit.![]()
Heb je het zo op de plaat gezet of zit er knip en plakwerk in?

Jaaaa.....als je van Baarle-Hertog naar Baarle-Nassau rijdNikonP90 schreef:Ik snap het wel hoor.. Belgie rijd je dan ook in een wip voorbij

Het is in Genk. C-mineAJL schreef:Jaaaa.....als je van Baarle-Hertog naar Baarle-Nassau rijdNikonP90 schreef:Ik snap het wel hoor.. Belgie rijd je dan ook in een wip voorbij![]()
![]()
Prachtige foto Paula
Is het waar ik denk dat het is in Limburg???

De instelling is meer voor mezelf. Met een camera met tig miljoen megapixels zie je gewoon elk klein beweginkjeMaurice78 schreef: waarom zou je hem zo graag met een kortere sluitertijd willen maken ???
ik denk dat de keuze sluitertijd niet zoveeel verandert aan het karakter van deze foto.
diafragma denk ik veel meer maar die vind ik hier toch ook prima gekozen.TC