ik fotografeer met de 150 500 sigma.AJL schreef:Geweldige foto![]()
Je lens doet het heel goed
Zeg mij nu eens welke lens het juist was aub

Is het de Sigma DG 150-500 1:5-6.3 APO ???monique1975 schreef:ik fotografeer met de 150 500 sigma.AJL schreef:Geweldige foto![]()

Klopt dat is umAJL schreef:Is het de Sigma DG 150-500 1:5-6.3 APO ???monique1975 schreef:ik fotografeer met de 150 500 sigma.AJL schreef:Geweldige foto![]()
Als het die is, dan heb ik die ook

Waarom zou het niet kunnen met dit objectief volgens jou?Matthijs schreef:Ik vind het knap dat je met dat objectief zulke resultaten haalt!
TV komt mooi los van de achtergrond!![]()
Maar er mag (van mij) gerust nog wat van de bovenkant af..

Ik heb er een aantal problemen mee, krijg er tegenwoordig geen enkele scherpe opname meer mee.monique1975 schreef:Waarom zou het niet kunnen met dit objectief volgens jou?Matthijs schreef:Ik vind het knap dat je met dat objectief zulke resultaten haalt!

Ik had dit met de sigma 80 400 hiervoor, er was ook niets scherp, iets met autofocus. misschien bij jou ook geval.Matthijs schreef:Ik heb er een aantal problemen mee, krijg er tegenwoordig geen enkele scherpe opname meer mee.monique1975 schreef:Waarom zou het niet kunnen met dit objectief volgens jou?Matthijs schreef:Ik vind het knap dat je met dat objectief zulke resultaten haalt!
Het objectief heb ik laten kalibreren, nieuwe body's gekocht enzovoort maar dat leverde niets op.
Het zou zomaar kunnen dat mijn objectief een afwijking heeft, maar daar ben ik niet zeker van.