de foto ? + updates
1

2 update 1

3 update 2

bedankt zal morgen nog eens kijken. gr.petervaneekelen schreef:Genoeg over de flare. Ben het niet helemaal eens met Henry over het pad, ik denk dat het meer aan de boom ligt - die had er wel af gemogen. Met het pad en het riet creeer je voldoende diepte, en dan heb je een mooi en rustig landschapje.

Beeld een meter naar links plaatsen de juiste optie denk ik dan nu! links net buiten beeld levert denk ik ook nog wel wat moois op want zo te zien staan er geen hekken direct in de buurt daar!petervaneekelen schreef:Genoeg over de flare. Ben het niet helemaal eens met Henry over het pad, ik denk dat het meer aan de boom ligt - die had er wel af gemogen. Met het pad en het riet creeer je voldoende diepte, en dan heb je een mooi en rustig landschapje.

die had ik ook. Maar daar had de lucht een te groot wit gat. gr.Alchemist schreef:Leuk beeld, boom eraf geshopt doet de foto goed, al zie ik nog wel een paar takjes van de boom die zijn blijven zitten in het riet & de achtergrond. Had je wel een metertje naar links kunnen gaan staan daar?

tenslotte vind ik nr. 3 toch de rustigste en mooiste. ik heb inderdaad verkeerd stukje heg bij de boom verplaatst waar nog een moeilijke tak in zit. stom . gr.petervaneekelen schreef:Nog een beetje oefenen op het shoppenmaar ik vind het idd een verbetering. Wat vind je zelf?