De ketting
Ik hoop dat het niet gaat vervelen steeds hetzelfde model. 
Laatst gewijzigd door Ahum op 20 jan 2020 12:31, 1 keer totaal gewijzigd.
-
dark shadow
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Mooi model, kan niet vervelen hoor. Ook mooie foto
D.
D.
- Erik Symoens
- Lid

- Contacteer:
Vervelen????.....nee.....mooi model en mooi gebracht.....

- fran
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Een net portret waar voor mij aan de onderkant een stuk af mag, precies op de hoek waar het kant begint. Niet omdat ik preuts ben, wat alom bekend zal zijn, maar omdat voor mij dat onderstuk hier niets toevoegd en alleen maar afleidt. Dit komt denk ik voornamelijk omdat het een kanten stukje is.
Bedankt voor de reacties en opmerkingen. Het kan natuurlijk altijd beter 
Altijd leuk om uit te proberen.fran schreef:Een net portret waar voor mij aan de onderkant een stuk af mag, precies op de hoek waar het kant begint. Niet omdat ik preuts ben, wat alom bekend zal zijn, maar omdat voor mij dat onderstuk hier niets toevoegd en alleen maar afleidt. Dit komt denk ik voornamelijk omdat het een kanten stukje is.
Niet om dat het een geweldige bewerking is maar om even de indruk te krijgen hoe het er dan uit gaat zien.
Martina
Aangepast decolleté.Zelf had ik de "rimpel" in haar decolatte wegehaald, dit komt waarschijnlijk door het pakje wat het allemaal wat samendrukt.
Ik heb het geprobeerd maar ik vond het er niet beter op worden.xafke schreef:Is best wel een mooi beeld.
Toch zou ik er nog wat verder aan werken in photoshop om er meer glamourlook uit te halen.
Dodge/Burn, wat opscherpen ook.

- xafke
- Lid

Geen probleem hoor.
Ik had hier zelf al wat zitten knutselen en naar mijn smaak vond ik het er iets sterker op worden.
Maar dat is ook allemaal zeer smaak en stijl-gevoelig.
Met of zonder blijft je plaat goed hoor.
Ik had hier zelf al wat zitten knutselen en naar mijn smaak vond ik het er iets sterker op worden.
xafke schreef:Geen probleem hoor.
Aha...... nu wordt ik nieuwsgierig, laat maar zien, ik vond het al zo'n geweldige uitdrukking
Ik zou het eerder afkruiden noemen in keukentermen.
Je hebt al een goed stuk vlees nu nog wat spice
Mooi gedaan
de foto is nu wat helderder,wat scherper en meer verzadigd