1

2

heb vandaag nog gekeken bij andere toesteĺlen. maar laag gewicht en klein formaat toestel blijven mijn eisen.dus........Frans schreef:Het idee is heel leuk.
Maar de kwaliteit van vooral de tweede foto toont de grenzen van je camera onverbiddelijk aan.

Canon 100D, de kleinste SLR ooit gemaakt, licht en duurzaam.herrias schreef:heb vandaag nog gekeken bij andere toesteĺlen. maar laag gewicht en klein formaat toestel blijven mijn eisen.dus........Frans schreef:Het idee is heel leuk.
Maar de kwaliteit van vooral de tweede foto toont de grenzen van je camera onverbiddelijk aan.

bedankt. zal morgen toch eens googlen eropxafke schreef:Canon 100D, de kleinste SLR ooit gemaakt, licht en duurzaam.herrias schreef:heb vandaag nog gekeken bij andere toesteĺlen. maar laag gewicht en klein formaat toestel blijven mijn eisen.dus........Frans schreef:Het idee is heel leuk.
Niet duur ook.
Wel geen pixelmonster.
Nadeel is dat je daar dan wel een dikke (zware) lens op moet zetten waardoor je niet veel verder komt.