bij Zevenhuizen. Ik heb me laten verleiden om ook een kijkje te gaan nemen op de dijk in Zevenhuizen.
Gelukkig niet zo heel druk op 2e kerstdag maar ook weinig uil gezien. Het zonnetje was ook weer verdwenen dus niet optimaal. Maar ik heb hem en ben redelijk tevreden naar de omstandigheden.
1e is inderdaad een leuke foto, geen topper qua scherpte en detail, maar een lekker laag standpunt, de kop is precies vrij en het mooie oog staat er goed op.
Kan bij deze foto's van jou de Exif niet meer zien, dus weet niet hoe hoog je ISO stond, maar zie wel in beide foto's veel ruis in de achtergrond.
De eerste met afstand voor mij. Tweede is netjes, maar moet bekennen dat ik daar niet meer zo van opkijk nadat m'n hele Facebook tijdlijn volstaat met die vogel
Eerste vind ik gedurfd qua compositie. Onscherpte voor en achter de vogel is erg sterk, je krijgt een soort gevoel alsof je als kijker de vogel daadwerkelijk gespot hebt op zijn verstopplaats
Hoi Joop, 1e is toch zeker een mooie plaat hoor.
In ieder geval ben je er geweest en weer een ervaring rijker, blijven prachtige vogels om te zien jagen.
Gr, Bert