Nachtje doorhalen
- petervaneekelen
- Moderator
- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Mooi hoor, gefeliciteerd met je TC
Vroeg ik me ook af ...
__Erik__ schreef:(heb je die 450 platen in aparte lagen zitten hacken? Pfff, wat een klus)
Vroeg ik me ook af ...
- BertvanElten
- Lid

Hoi Bas,
Mooi resultaat hoor !!!!
Alleen al hier de gehele nacht voor in de weer te zijn (plus vele uurtjes nabewerking/plakken?), is op zich al een TC waard.
Proficiat !!!
Gr, Bert
Mooi resultaat hoor !!!!
Alleen al hier de gehele nacht voor in de weer te zijn (plus vele uurtjes nabewerking/plakken?), is op zich al een TC waard.
Proficiat !!!
Gr, Bert
- Bas
- Lid

Dank allen 
Nabewerking bedroeg zo'n 3 uur werk. Niet dat er veel verandert is, maar het zijn juist vaak kleine details die heel veel tijd kosten in deze foto's. En alles inladen, kopiëren, converteren naar JPG etc...
Bij deze iets anders geprobeerd, met het programma Starstax. Daarmee heb ik de luchtfoto's samengevoegd. Vervolgens de ondergrond erin verwerkt dmv Photoshop, daarmee heb ik ook de verdere bewerkingen gedaan.

Nabewerking bedroeg zo'n 3 uur werk. Niet dat er veel verandert is, maar het zijn juist vaak kleine details die heel veel tijd kosten in deze foto's. En alles inladen, kopiëren, converteren naar JPG etc...
Bij deze iets anders geprobeerd, met het programma Starstax. Daarmee heb ik de luchtfoto's samengevoegd. Vervolgens de ondergrond erin verwerkt dmv Photoshop, daarmee heb ik ook de verdere bewerkingen gedaan.
- markleeman
- Lid

- Contacteer:
Prachtige foto Bas! Als ik moet doorzeuren: ik mis wellicht nog iets van een aandachtstrekker, een onderwerp. Natuurlijk is het centrum van de sterrensporen een bliktrekker, maar ik vind het wel jammer dat de foto het zo sterk van de sterrenhemel moet hebben. De combinatie met ook een landschap waar nog iets meer te zien is zou het helemaal af kunnen maken.
Leuk trouwens dat je deelt hoe je het bewerken hebt geflikt. En gefeliciteerd met de week foto!
Leuk trouwens dat je deelt hoe je het bewerken hebt geflikt. En gefeliciteerd met de week foto!