01Nikon D750
F/4.5
bel 1/400 -0.3 stap
ISO/1250
300mm

Nikon D750
F/5
Bel 1/800-0.3 stap
ISO/3200
300mm

Dat klopt Ron grote cropsRon62 schreef:Ik ga ook voor de 2e, maar mis wel de details in beide platen die we altijd zo van je gewend zijn.....grote crops, of flink ontruist?

Hoi Paula, ik had de camera een weekend gehuurd, om eens te kijken wat hij kan,wil er eigenlijk een Full frame camera bij hebben, dus ben aan het kijken welke ik dan kies, maar heb geen haast.Paula Loonen schreef:Wowww, overgegaan op de D750!! Veel plezier van en succes met deze camera
Ik sluit me aan bij wat Ron al aangeeft

Ik ben benieuwd wat je keuze gaat worden.jan62 schreef:Hoi Paula, ik had de camera een weekend gehuurd, om eens te kijken wat hij kan,wil er eigenlijk een Full frame camera bij hebben, dus ben aan het kijken welke ik dan kies, maar heb geen haast.
Gr jan

Sorry Peter dat zie je dan verkeerd er is hier helemaal niks gesopt geen takken verwijdert, zo uit de camera verkleind en na verscherpt! verder egt niks aan gedaan!RoquiRocks schreef:Ik heb ooit in een dergelijke omgeving voor het eerst en laatst foto's van een buizerd gemaakt Jan .
Allemaal takken in de weg en zo dus een enorm poetskarwei.Een karwei waarvan de sporen zichtbaar zijn want haal je 1 tak weg dan blijkt een andere ook weg te moeten en dat lukt maar niet zonder litteken achter te laten Ook dat is zichtbaar.
Hierdoor is het totaal resultaat beneden jouw niveau.
Maar ik begrijp dat je ze geplaatst hebt want de vogel zelf staat er goed op!

Oeps!jan62 schreef:Sorry Peter dat zie je dan verkeerd er is hier helemaal niks gesopt geen takken verwijdert, zo uit de camera verkleind en na verscherpt! verder egt niks aan gedaan!RoquiRocks schreef:Ik heb ooit in een dergelijke omgeving voor het eerst en laatst foto's van een buizerd gemaakt Jan .
Allemaal takken in de weg en zo dus een enorm poetskarwei.Een karwei waarvan de sporen zichtbaar zijn want haal je 1 tak weg dan blijkt een andere ook weg te moeten en dat lukt maar niet zonder litteken achter te laten Ook dat is zichtbaar.
Hierdoor is het totaal resultaat beneden jouw niveau.
Maar ik begrijp dat je ze geplaatst hebt want de vogel zelf staat er goed op!
Gr jan