Bedankt allemaal voor de reacties.
Mij stoort de beweging in de vleugel ook niet, maar zoveel mensen zoveel smaken zoals hier ook weer duidelijk blijkt.
Cormorant schreef:Heb de foto een paar keer bekeken(vind de zeearend een prachtige/machtige vogel) en nu valt mij pas op dat de brandpuntsafstand 200mm is, hoe is dit mogelijk komt de zeearend zo dichtbij of wordt hij misschien gevoerd?
Ik zie ze regelmatig in de Biesbosch alleen op grote afstand en zou met mijn 400mm liever een extender bij kopen.
In de Biesbosch heb ik er ook weleens 1 vastgelegd vanuit een fluisterbootje en had toen ook liever 1200mm gehad i.p.v. de 400mm waar ik het mee moest doen.
Deze is gemaakt in Noorwegen, ben daar afgelopen zomer geweest.
Deze was nog niet eens echt dichtbij, ik heb foto's waarbij ik de Arend er niet helemaal op kreeg omdat ie te dichtbij was.
We zijn in een bootje mee geweest met Ole The Eagleman en hebben heel veel Arenden vast kunnen leggen.....heb er al een aantal hier op het forum geplaatst.
Als je wilt lezen hoe dat daar in z'n werk gaat dan staat dat ergens halverwege dit topic uitgelegd: forum/viewtopic.php?f=161&t=76332" onclick="window.open(this.href);return false;