700 mm - ISO 1000 - F/9,0 - 1/200 sec.

Dat kan ik wel eens geweest zijn.Filip schreef:ps: was de ringen wegpoetsen een optie? ik heb namelijk die opmerking eens gekregen
Ze zat helaas net wat van me afgewend. Aan de andere kant wordt het beeld nu niet al te bloederig, dat wordt ook niet door iedereen gewaardeerd.Henry schreef:Een fraaie serie, een prachtige scherpte en mooie kleuren.
Je moet in dit soort situaties ook net het geluk hebben om de muis er mooi op te krijgen.
Dat is een goed idee. In dit geval was dat echter niet mogelijk geweest. Ik had over twee afscheidingen heen moeten klimmen en had daardoor dan ook verboden gebied moeten betreden.Frans schreef:Mooi beest in mooie setting.
I.t.t. Mijn voorgangers vind ik de kleuren niet mooi.
De paal is bijna paars.
Weet niet of je conditie het toelaat. In dit soort gevallen zou je direct nadat je de vogel hebt gefotografeerd een grijskaart op de plaats van de cogel kunnen zetten en die uit dezelfde hoek mee kunnen fotograferen.

Magenta had ik ook al flink teruggeschroeft.Ron62 schreef:Over de kleuren ga ik mee met Frans, er zit teveel magenta in en waarschijnlijk toont de Valk daardoor zo rood.