2.

3.

4.

nee, zeer zeker niet dezelfde.RoquiRocks schreef:Fraaie serie waarbij de opmerking van Mendel de doorslag geeft voor een keuze voor foto 3.
Overigens: is dit in alle gevallen dezelfde vogel ?
Zelfs als ik het licht meetel lijkt de eerste een donkerder exemplaar te zijn ....... .

De eerste is een onvolwassen mannetje, de overige zijn volwassen mannetjes.bobross schreef:nee, zeer zeker niet dezelfde.RoquiRocks schreef:Fraaie serie waarbij de opmerking van Mendel de doorslag geeft voor een keuze voor foto 3.
Zelfs als ik het licht meetel lijkt de eerste een donkerder exemplaar te zijn ....... .
nr. 1 is ergens anders genomen en dan de andere 3.
Daarnaast kunnen de overige 3 ook wel 2 verschillende vogels zijn, maar wel op dezelfde plek.

Dank voor de reactie en verklaring.Rob Olivier schreef:De eerste is een onvolwassen mannetje, de overige zijn volwassen mannetjes.bobross schreef:nee, zeer zeker niet dezelfde.RoquiRocks schreef:Fraaie serie waarbij de opmerking van Mendel de doorslag geeft voor een keuze voor foto 3.
nr. 1 is ergens anders genomen en dan de andere 3.
Daarnaast kunnen de overige 3 ook wel 2 verschillende vogels zijn, maar wel op dezelfde plek.