Ik zie je wel....
- iew
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Ik vind dit een soort van artistieke plaat met een erg mooie zw/w omzetting.
Persoonlijk houd ik hier wel van, de plaat spreekt mij zeer aan op deze manier.
Heb je erg mooi neergezet zo
Mooie scherpe details in het koppie en een fijn verloop in de onscherpte, kijkt heerlijk weg.
Persoonlijk houd ik hier wel van, de plaat spreekt mij zeer aan op deze manier.
Heb je erg mooi neergezet zo
Mooie scherpe details in het koppie en een fijn verloop in de onscherpte, kijkt heerlijk weg.
- Matglas
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Contacteer:
Ik had al gereageerd op je foto, maar nu een reactie op de verplichte update. Jammer dat het stukje muur er niet meer bij zit, nu ziet het er voor mij uit als een foto met een breed kader. Zoals je het altijd deed leek het voor mij echt een ingelijste foto.. Het is maar mijn mening. Jammer dat het niet mag zoals je het gewend bent.
- Bob Photo
- Lid

- Contacteer:
@Matglas: Ik kan me je reactie voorstellen, ook ik vind het erg jammer dat ik de 'vertrouwde' ingelijste versie (waarop niet beoordeeld hoeft te worden maar die uitsluitend dient om een idee te krijgen wat ik heb bedoeld...) hier niet mag gebruiken. Ik heb geprobeerd de eerdere 'ingelijste foto' (die ik als preview van mijn te koop staande werk bij redbubble.com kon overnemen) na te maken. Ik zal in versie 2 daarvan ook kijken of ik een suggestie van een muur kan toevoegen.... to be continued!
-
Schoonderbeek
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
Ziet er goed uit Bob, eens iets anders dan bloemen. 
- Bob Photo
- Lid

- Contacteer:
@Eric1971: dank je wel! strip... film... zo heb ik het nog niet bekeken... leuk dat je daaraan denkt!
@Schoonderbeek: leuk je hier te zien! inderdaad iets anders dan bloemen maar als je zoekt blijkt dat ik toch echt meer voor de lens zet dan bloemen hoor... maar ik geef toe: ik heb ze graag en veel voor de lens! Bedankt voor je compliment!
@Schoonderbeek: leuk je hier te zien! inderdaad iets anders dan bloemen maar als je zoekt blijkt dat ik toch echt meer voor de lens zet dan bloemen hoor... maar ik geef toe: ik heb ze graag en veel voor de lens! Bedankt voor je compliment!