Hé wat leuk dat jij hier bent, kennelijk was je er al eerder maar dat heb ik gemist.
Ik kijk al lang regelmatig bij phototime en dan vooral omdat ik fan ben van jouw werk. Ik reageer daar nooit omdat ik 1 forum wel genoeg vind, dus ik ben erg blij dat je hierheen verhuist.
Bedankt voor alle mooie platen die je me hebt laten zien, je hebt me geïnspireerd
Ik vind het erg leuk dat jij je foto's plaatst met een ingelijste versie erbij en het heeft me verbaasd wat een ander beeld dat geeft, vaak vind ik het een grote meerwaarde geven.
En dan nog over deze foto: ik weet niet hoe je het doet, maar ik zie ook hier jouw stijl al kan ik niet uitleggen wat dat precies is. Bijzonder en mooi vind ik het wel.
Dit vind ik niet je allergeweldigste plaat, maar toch wel fraai. De scherpte op de ogen is prachtig en de 'bokeh balletjes' op de vleugels geven een mooi grafisch effect. Ik twijfel nog over het ene witte 'balletje' op de (voor de kijker) rechtervleugel.
Mmm, hoe langer ik er naar kijk, hoe mooier hij wordt, maar alles bij elkaar toch net iets teveel grijzigheid in de achtergrond naar mijn smaak.