Als we hier Kauwen of Kraaien zien vliegen dan hebben we het niet over op reis gaan en als we Ganzen zien vliegen wel, vandaar mij reactie.petervaneekelen schreef:het is wat we tegen elkaar zeggen als we zo'n tafereeltje zien.

Heb hem ook zonder vogels uiteraard.Frans schreef:Zonder vogels heb je een prachtige landschapsfoto. Vraag me af je dat wel voldoende goed in de smiezen hebt.

NL-LimburgMatthijs schreef:Een prachtig bewijs dat Limburg fantastische landschappen heeft (... Armand ...)

Ik ben het hier roerend mee eens Peter, ook al weet ik maar al te goed wat trekvogels zijn en wat niet. Het is maar hoe je naar de foto kijkt. En die vind ik prachtig!peter reinders schreef:Dank voor jullie reacties.
Denk dat de fantasie het smeermiddel van creativiteit is. In dat opzicht, vind ik het minder belangrijk dat het geen echte trekvogels zijn.
Vogels zijn niet het onderwerp in de zin van dat ze prominent in beeld zijn, vandaar in "Landschappen" geplaatst. Wel voegen ze in mijn ogen iets toe, dat met vrijheid, weidsheid en reizen te maken heeft. Vandaar de titel.