vandaag een , al enkele dagen, dode libel gefotografeerd. Het hoofd bestaat uit een stack van 300 frames. Nadien heb een stack gedaan van de vleugels van 280 frames. Beide samengestelde stacks in PS samengevoegd tot dit beeld. Nadien de vele stofdeeltjes in ps verwijderd. Dode diertjes bevatten uiteraard een hoop kleine stofdeeltjes. En om de haartjes niet in de war te brengen neem ik eerst een foto zoals ik ze vind. Ik heb zojuist de libel een ultrasoon-bad gegeven. Ben benieuwd morgen of ze er nog mooi gecoiffeurd :-) uitziet. Alles is weer handmatig gebeurd met DIY materiaal als diffuser. Totale tijd was ongeveer 8 uur waarvan 3 uur fotograferen. De rest is pc-time zoals het stacken zelf in Zerene en de nabewerking in PS. Hopelijk is het de moeite waard voor jullie om te bekijken. Ik ben er alleszins vrij tevreden over. Het is mijn eerste libel. Reden hiervan is.... je vindt ze bijna nooit dood en nog iets of wat toonbaar. Deze zat op mijn terras met een vleugel af. Ik heb ze gewoon in een grote open doos gezet maar ze is nooit meer vertrokken. Maar ze krijgt nu een leven op the worldwideweb. :-)

Alle comments worden gewaardeerd.
Grtjs,
Werner