Foto 2 vindt ik te somber.
Het kan verkeren
- petervaneekelen
- Moderator
- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Je laat mooi zien dat een eenvoudige bewerking een groot verschil kan maken. F1 is sfeervol, F2 slaat m.i. helemaal dood.
- Ron62
- Moderator
Ik weet niet wat je bedoeling hier was, maar mijn eerste gevoel vindt de 1e foto te licht en de 2e foto wat te somber....de lucht in de 1e foto toont daarentegen wel meer details.
Ik zie dat het 2 verschillende foto's zijn, dus dat zal ook wel met de titel te maken hebben?
Ik zie dat het 2 verschillende foto's zijn, dus dat zal ook wel met de titel te maken hebben?
- Matthijs
- Lid

Waarschijnlijk wilde jij aan de hand van de bewerking 2 verschillende foto's laten zien. Een hoopgevende foto (Nr. 1) en een sombere foto (Nr. 2 dus).
Ik denk dat jij die bewerking hebt afgesteld op de twee personen die in de eerste foto hand in hand lopen, en bij de tweede foto uit elkaar lopen.
Klopt dat, of zit ik er volledig naast?
Complimenten trouwens, Judith, dit zijn de foto's die bij mijn vragen oproepen (in positieve zin) en daardoor lang mijn aandacht vasthouden. Dat is iets wat ik niet vaak heb!
Ik denk dat jij die bewerking hebt afgesteld op de twee personen die in de eerste foto hand in hand lopen, en bij de tweede foto uit elkaar lopen.
Klopt dat, of zit ik er volledig naast?
Complimenten trouwens, Judith, dit zijn de foto's die bij mijn vragen oproepen (in positieve zin) en daardoor lang mijn aandacht vasthouden. Dat is iets wat ik niet vaak heb!
In slechts 1 stap is het landschap veranderd van herfst naar winter.