Ik heb geen 10 minuten nodig, maar wel meer dan 10 seconden. Eerste indruk: apart!=prima!
Tweede indruk: wat heeft-ie gedaan met de bewerking? Alleen de kleuren? Of ook iets in dubbeldruk? De varens zijn scherp en worden door het licht verder benadrukt. Apart! Prima!
Ik heb ook een paar keer gekeken en ik weet wat ik eigenlijk al wist......de bewerking is zeker niet mijn smaak.
Het komt op mij als onscherp over, ik krijg het idee dat ik een brilletje nodig heb als ik de foto bekijk.
En ik vind het wel mooi ... maar iets te ver doorgeschoten
Anders dan anders en dat doet me kijken en afvragen hoe het 'm "geflikt" is.
"Experimenten" al dan niet middels bewerkingen/filters in de vrij behoudende (= mijn mening) natuur-/landschapsfotografie zie ik en probeer ik zelf ook bij tijd en wijle graag .
Laatst gewijzigd door wilw op 03 dec 2018 12:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Ron62 schreef:Ik heb ook een paar keer gekeken en ik weet wat ik eigenlijk al wist......de bewerking is zeker niet mijn smaak.
Het komt op mij als onscherp over, ik krijg het idee dat ik een brilletje nodig heb als ik de foto bekijk.
Dank voor het kijken en de reacties.
Mooi dat deze foto wat wisselend wordt beoordeeld!
Zelf vond ik de sfeer in het bos toen (koud, guur..) wel goed overkomen zo.
De bewerking heb ik met HDR Efex Pro 2 (NIK) gedaan en wat aan de schuifjes betrokkenen en een vignet toegepast.
Het is een uitsnede van een grotere foto.
Die heb ik toegevoegd vrijwel ongefilterd toegevoegd.