De gelaagdheid is mooi, maar verder spreekt de foto mij niet zo aan, het licht is niet geweldig en de compositie komt wat rommelig over door de takken in de voorgrond
Dank je wel.
Blij met de kritische kantekeningen.
Wil graag eens drie maanden naar Toscane om fijne plekken, op de goede tijd met de juiste weesomstandigheden te fotograferen.
Toch anders dan dat je met 6 mensen op vakantie bent. Geen excuus want ik hoef niet te plaatsen.
Heb nog wel wat liggen.
Dit beeld spreekt mij minder aan.
Moment van de dag is denk ik minder gunstig om er een mooi sfeervol plaatje van te maken.
Ik kan me dan ook goed voorstellen dat je terug wilt om de juiste sfeer er in te krijgen.
Mooi landschap, maar iets minder prettig uitgepakt in de foto. Het geheel komt wat flets op mij over. Had zelf het contrast en de kleuren wat aangezet, wellicht de lucht ook wat, die oogt nu nogal saai.
Het zal een illusie zijn, maar hij lijkt ook scheef op de lopen naar de rechterkant toe. Qua compositie had ik wat meer naar voren gekropen, de planten op de voorgrond zijn wat storen. Wel mooi kleur contrast tussen de voor en achtergrond.