Maandopdracht December 2018: fran
- petervaneekelen
- Moderator
- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Mooi creatief gebruik gemaakt van zowel mogelijkheden van de camera als aspecten in de fysieke wereld. Ook leuk bij deze opdracht dat je heerlijk in kunt zoomen
Succes met je inzending!
Succes met je inzending!
- Rob Olivier
- Lid

Knap werk, succes Fran!
- fran
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Dank voor de reacties.
Even een paar dingen recht zetten.
Efix: F 3.6, 1/125, Iso 32.000, exposure mode M, focal length 52.0 lens XF 50-140 mm 2.8
camera fuji x-t3.
Het is geen dubbele opname en niet ingezoomed tijdens de opname. Het is gewoon een enkel shot, direct uit de camera. Later zal ik verklappen hoe ik hiertoe ben gekomen.
Even een paar dingen recht zetten.
Efix: F 3.6, 1/125, Iso 32.000, exposure mode M, focal length 52.0 lens XF 50-140 mm 2.8
camera fuji x-t3.
Het is geen dubbele opname en niet ingezoomed tijdens de opname. Het is gewoon een enkel shot, direct uit de camera. Later zal ik verklappen hoe ik hiertoe ben gekomen.
Mooie plaat suc6
- petervaneekelen
- Moderator
- Contacteer:
Met "heerlijk inzoomen" doel ik op de foto zelf, die wegens de aard van de opdracht wat vaker lekker groot geplaatst zal zijnfran schreef:niet ingezoomed tijdens de opname
- Gotchas
- Lid

- Contacteer:
Spiegel is inderdaad het eerste wat in mij opkomt maar ben niet geheel zeker.
Ik ben ook heel benieuwd naar je uitleg maar ik vermoed dat we tot het nieuwe jaar moeten wachten
Veel succes
Ik ben ook heel benieuwd naar je uitleg maar ik vermoed dat we tot het nieuwe jaar moeten wachten
Veel succes
Mooi! Benieuwd hoe dit gemaakt is.
- fran
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Contacteer:
Dank voor de leuke reacties.
Ik zal even verklappen hoe de foto is gemaakt.
Ik heb een spiegel tegel van 30 x 30 netjes in drie delen laten snijden en van de delen heb ik een prisma gemaakt met de spiegelzijde aan de binnen kant. De foto heb ik door de prisma heen gemaakt. Camera op statief en de prisma vlak voor de lens gehouden en gedraaid totdat ik het gewenste plaatje had.
Eerlijk gezegd vond ik de eerste foto die ik helaas niet opgeladen kreeg mooier maar die zal ik na december nog wel eens plaatsen.
Ik zal even verklappen hoe de foto is gemaakt.
Ik heb een spiegel tegel van 30 x 30 netjes in drie delen laten snijden en van de delen heb ik een prisma gemaakt met de spiegelzijde aan de binnen kant. De foto heb ik door de prisma heen gemaakt. Camera op statief en de prisma vlak voor de lens gehouden en gedraaid totdat ik het gewenste plaatje had.
Eerlijk gezegd vond ik de eerste foto die ik helaas niet opgeladen kreeg mooier maar die zal ik na december nog wel eens plaatsen.