Kon je niet achteruit? Dan zou je de rechterkant niet zo afsnijden. Nu worden de lijnen wel abrupt onderbroken. Of wellicht een andere lens zou ook kunnen.AJL schreef:Ik vind : je krijgt mooi drie stroken : de voorgrond....dan een scheiding door water....dan de bergen.....dan een scheiding door licht blauwe lucht......dan de sterke wolken
Het was echt zo......is niet veel aan gedaan.......omdat ik die drie zones wou moest ik hem verticaal nemen......

Als je een 10-70mm lens hebt......en een 28-70 lens en ......een 70-200 lens ......en een full frame camera.......maar ik moet het doen met de middelen die ik heb, jij niet?????janjan33 schreef:Kon je niet achteruit? Dan zou je de rechterkant niet zo afsnijden. Nu worden de lijnen wel abrupt onderbroken. Of wellicht een andere lens zou ook kunnen.AJL schreef:Ik vind : je krijgt mooi drie stroken : de voorgrond....dan een scheiding door water....dan de bergen.....dan een scheiding door licht blauwe lucht......dan de sterke wolken
Het was echt zo......is niet veel aan gedaan.......omdat ik die drie zones wou moest ik hem verticaal nemen......

Dit is niet louter technisch hoor Armand, dit zegt iets over hoe jij op dat moment er tegen aan kijkt op een persoonlijke manier en dat spreek je dan op deze manier uit. Dat heeft dan weer een uitwerking op andere mensen die het alleen met geschreven tekst moeten doen.maar ik moet het doen met de middelen die ik heb, jij niet?????