Als de nacht valt
- Hermanus
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Mooie scène, maar vraag mij wel af wat je werkwijze is geweest, want het licht komt in verhouding onnatuurlijk over. Het ware natuurlijker geweest als je het licht in het water naar boven had gevolgd m.i.
- Andre Vleminckx
- Lid

Knappe bewerking
- Frans
- Lid

Prachtige foto.
Het licht? Tsja. Spelen met licht in de nabewerking is een van de moeilijkste onderwerpen.
In een verder redelijk gewone foto kun je een gevoel overhouden dat iets niet klopt.
Het licht? Tsja. Spelen met licht in de nabewerking is een van de moeilijkste onderwerpen.
In een verder redelijk gewone foto kun je een gevoel overhouden dat iets niet klopt.
Geweldige sfeer roep de bewerking op. 
- Hermanus
- Lid

Ik weet niet wat je bedoelt met het licht in het water naar boven volgen.
Hoi Judith, je hebt het licht links van de boom en boven aangepast of plaatselijk donker gemaakt, maar een verloop van het zonlicht in het water naar de lucht lijkt mij realistischer. Je geeft aan dat dit niet jouw bedoeling is geweest, maar het viel mij op. Vandaar.
Hoi Judith, je hebt het licht links van de boom en boven aangepast of plaatselijk donker gemaakt, maar een verloop van het zonlicht in het water naar de lucht lijkt mij realistischer. Je geeft aan dat dit niet jouw bedoeling is geweest, maar het viel mij op. Vandaar.
- petervaneekelen
- Moderator
- Contacteer:
Fijne (donker) sprookjesachtige sfeer neergezet, mooi. Past weer wat meer bij je "boek"-serie.