Licht heel fijn hier, de vorken geven een fijne reflectie ervan waardoor je een subtiele balans in een verder donkere setting weet te vinden. Scherptediepte, en verloop voor mij aangenaam
De onschepte in combinatie met de lichtere delen zorgen voor vervreemding van het beeld. Pas bij de meest rechtse zag ik dat het om vorken ging.
Als de scherpte op de tweede van rechts lag, zou de verrassing voor mij niet zo groot zijn. Zo zie je maar: afwijken van de compositie regeltjes kan wel eens verrassende resultaten opleveren. Deze foto is daar het bewijs van!
Snap dat je dit maakt vanuit dit thema. Wat dat betreft is het denk ik een geslaagde foto. Toch kan het me niet echt bekoren. Zoals ik er tegen aankijk vindt ik de foto weinig dynamisch. Gezien alle voorgaande reacties sluit ik niet uit dat ik er met mijn mening/gevoel helemaal naast zit.
@Mdevil Ik schreef al dat ik er vermoedelijk volgens de kenners naast zal zitten. Ik heb begrepen dat je niet alles beter hoeft te kunnen om een foto te beoordelen. Ik heb vaak genoeg mijn bewondering uitgesproken voor jouw foto's. Deze keer vindt ik het van heel andere orde.
Ik geloof zonder meer in de oprechtheid van je reactie en ik bedoelde het ook niet vervelend hoor. Ik weet op dit moment niet hoe ik het zou doen. Maar in de loop van deze weken probeer ik ook eens iets met dit thema.