De tegels voegen hier zoals gezegd weinig toe. Een dergelijk bruggetje heeft best potentie! Misschien dat je de camera eens kunt draaien. Ik kan me zo maar voorstellen dat een verticale foto, met de brug vullender in beeld, de moeite waard kan zijn.
Wat goed dat je experimenteert! Het is voor mij duidelijk dat de eerste het best is, omdat er een mooi perspectief in zit. Welke vind je zelf het best?
Eerlijk waar, geen idee, maar ben momenteel druk in de kop. Als ik meer rust heb zal ik even rustig kijken. Want foto 1 en 2 hebben alle twee wel iets.
Leuk om te zien dat een andere opnamehoogte de foto gelijk verandert. Moeilijk om "de beste" te kiezen, al valt nr 3 bij mij wel af. Met name het contact wat de steiger met de overkant lijkt te maken vind ik in deze foto minder geslaagd.
In alle drie de foto's is het licht niet 'spectaculair', daar kun je dus nog veel winnen. Misschien nog eens terug gaan (nu je de juiste hoogte hebt vastgesteld) om in het gouden uurtje de foto over te maken. Als je een visser kunt regelen om het plaatje compleet te maken, zou dit helemaal fantastisch zijn.