Bedankt voor de TC, ik ben er weer blij mee!
En natuurlijk ook bedankt voor de leuke reacties.
@Bert, dit is al een wat oudere foto(2016), ik zit nog steeds thuis en ben nog steeds oude mappen aan het opruimen en dan kom je nog weleens wat leuks tegen.
Ik maak ook wel af en toe wat nieuwe foto's, maar momenteel niet van de Baardmannetjes.
Ik ben toevallig vorige week bij de Rietputten wezen kijken, maar dat is momenteel afgesloten voor publiek, ze zijn er met graafmachines bezig en als het goed is mogen we vanaf 15 maart er weer op.
Ze zijn zowel links als rechts van de Rietputten bezig, dus ik denk dat het wel een stuk kleiner zal worden dan het was en ik ben ook benieuwd of al die machines en herrie er niet voor gezorgd hebben dat er een aantal vogels weg zijn daar.
Ook aan de overkant van de weg, waar we toen onze auto's parkeerden en waar je dat restaurantje had, staat helemaal niets meer......bomen weg, restaurantje weg en je mag daar momenteel ook niet komen omdat ze er bezig zijn en er allemaal een soort van schermen staan.
Ik denk dat het er in ieder geval niet beter van zal worden daar, maar kan niet anders doen dan afwachten en hopen dat het allemaal mee zal vallen.