Oost west ... dag#13
- Rob Olivier
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Leuk contrast tussen de twee vervoermiddelen. 
- Ron62
- Moderator
Inderdaad leuk contrast, maar toch staat de fiets voor mij een beetje in de weg en had ik die er denk niet op gezet maar me in dit geval wat meer op de trein geconcentreerd......misschien trein scherp en omgeving onscherp(pannen), of juist andersom, de trein onscherp en de omgeving scherp. 
- petervaneekelen
- Moderator
- Contacteer:
Past voor mij weer perfect in de serie. Leuk om ook wat van de fotograaf te zien hier, en inderdaad een mooie combinatie van groen goedgekeurde transportmogelijkheden.
- ArtenCo
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Nice..fiets stoort mij ook niet. Is de fiets weg, dan hou je een heel leeg vlak over. Dat zou ik minder interessant vinden. Misschien had ik ervoor gekozen om het hek links uit de hoek te laten komen.
- Ron62
- Moderator
Dat klopt, maar Frans gebruikt voor deze serie ook weleens z'n 18-135mm lens, die zou ik in dit geval erop geschroefd hebben en dan iets meer inzoomen op de trein.ArtenCo schreef:Is de fiets weg, dan hou je een heel leeg vlak over.
Het is gewoon iets wat in mij opkomt als ik dit beeld zie, maar eigenlijk heb ik helemaal geen sjoege van deze tak van fotografie, dus misschien kan ik maar beter m'n mond houden?!
- fran
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Fiets moet zeker blijven en is voor mij eigenlijk het hoofdonderwerp. De trein is een mooie extra. Misschien had een iets lager standpunt nog mooier geweest maar ik kan me voorstellen dat dat niet mogelijk was. Zelf heb ik daar ook vaak moeite mee.