's morgens ben ik met de fotografe meegegaan bij de fotoshoot, en later op de dag ben ik nog eventjes wezen vliegen met de drone. Dit is een resultaat die ik met jullie deel.

(De zon was net onder)

Waar zie jij bewegingsonscherpte als ik vragen mag?yveske schreef:bewegingsonscherpte of iets zou dat kunnen?
Ik heb wel een aantal foto's waarbij ze geposeerd hebben, maar dan stond niet het hele kasteel op de foto. En aangezien het mij grotendeels om het kasteel ging heb ik toch voor de foto gekozen.Henry schreef:Zou helemaal mooi zijn geweest als de mensen ook hadden geposeerd voor deze foto.

Hier ook duidelijk algemene onscherpte merkbaar.yveske schreef:bewegingsonscherpte of iets zou dat kunnen?

Matthijs schreef:Dank voor de reacties!Waar zie jij bewegingsonscherpte als ik vragen mag?yveske schreef:bewegingsonscherpte of iets zou dat kunnen?
Ik heb wel een aantal foto's waarbij ze geposeerd hebben, maar dan stond niet het hele kasteel op de foto. En aangezien het mij grotendeels om het kasteel ging heb ik toch voor de foto gekozen.Henry schreef:Zou helemaal mooi zijn geweest als de mensen ook hadden geposeerd voor deze foto.Maar neemt niet weg dat ik het volledig met je ééns ben.