Bedankt allemaal!
@Wilw, we zijn helaas alweer terug.
@ArtenCo, Ik snap wel wat je bedoelt Conny, maar meer weg was niet mogelijk, of eigenlijk in mijn ogen niet beter.
Waar ik sta maak de weg een bocht naar links(op de foto naar rechts, wij kwamen aanrijden van het punt waar je naar kijkt en dan gaat de weg naar links

) en ik sta(zit eigenlijk op het muurtje dat je ziet) op een soort parkeerplaatsje in de bocht van de weg.
De weg ligt tegen de bergen aan en zoals je verderop kunt zien hebben ze tussen de weg en de rotsen een muur geplaatst.
Deze muur loopt door in de bocht, dus meer weg zou je dan niet te zien krijgen, maar wel meer van de parkeerplaats en dat vond ik wat minder.
@petervaneekelen, Ik ben een beetje zoekende naar de 'juiste' bewerking voor landschapsfotografie, ik heb het idee dat ik door m'n bewerking niet eruit haal wat erin zit.
Ik denk dat ik bij deze wat teveel contrast eruit gehaald heb en dat dat hetgeen is wat jij ziet, ik heb er een update bij gezet met weer wat meer contrast......is ie zo beter?
Het is inderdaad een schitterende streek, wij waren hier een jaar of 7 geleden ook al een keer geweest en wisten toen al dat we er nog een keer terug zouden komen.