ArtenCo en Industrial63 ook bedankt voor jullie inhoudelijke reactie en het meedenken.
Ik had nog een paar foto's gemaakt daar en de 2e update vind ik zelf ook wel een leuke foto, de 3e update is eigenlijk meer om de situatie te laten zien en is ook met half tegenlicht vanaf de andere kant genomen.
Op dezelfde hoogte meer naar rechts was niet mogelijk, er liep daar een klein stroompje en er lag best nog wel veel sneeuw waar ik niet overheen ging lopen, want was al een paar keer bijna weg gezakt in die sneeuw......was soms meer dan een halve meter diep.
Ik heb wel nog een foto vanuit een lager standpunt en voor de ST gemaakt en ook wat meer naar rechts.
Vind dat zelf ook wel een leuke foto, maar vind zelf de auto in de eerste 2 foto's juist wat toevoegen, maar dat is misschien ook omdat het onze eigen auto is.
De bocht helemaal erop ging niet lukken, deze foto is gemaakt op 9mm(24mm FF) en meer groothoek heb ik niet.
De auto op de weg zetten was ook geen optie zoals ook in de 2e update te zien is, het was er niet erg druk, maar er reed wel regelmatig verkeer voorbij.
De auto's zijn vrij simpel eruit te soppen, maar vind ik hier ook wat toevoegen......anders wordt het in mijn ogen allemaal zo 'statisch'.
Ik heb dus 2 updates erbij gezet.