Het klinkt misschien raar, maar dit bijtje werd net wakker voor mijn ogen.Gelukkig was ik met mijn lumix DMC-FZ50 in de buurt. Jammer van het witte vlekje vooraan.Het bijtje vind ik wel geslaagd. Graag opbouwende kritiek.
persoonlijk zou ik hem dan iets meer croppen zoals voorbeeld, voor de rest oog iets opgelicht en achtergrond was waziger gemaakt, plus zijkant in softfocus weg laten lopen.
Allemaal bedankt voor jullie fijne reacties!!! -aan Peter Baas,je hebt er een geweldig plaatje van gemaakt.Ik fotografeer graag,maar van bijwerken ken ik helaas niets. -aan hboekholt:een jaar geleden startte ik hier op dit forum,maar zoals je ziet komen er héél onregelmatig plaatjes bij.Dit komt omdat ik een cvs-patient ben,en dan heb je véél moeite om iets te onthouden of om iets nieuw bij te leren.En door de vermoeidheid lukt het me niet altijd om er op uit te trekken.Maar er komen soms verrassende plaatjes,ook voor mij. Blijven oefenen en geduld hebben!! -aan momentum60:het bijtje zat op het bloempje en ik dacht dat het niet meer leefde.Ik plukte het bloempje af en nam het mee naar binnen om het te fotograferen.Na een tijdje zag ik dat er beweging in de vleugeltjes kwam...ik terug naar buiten ermee en ja...net als een klein kind dat wakker wordt,begon het in zijn snuitje te wrijven en kort daarna was het weg.Mooi om te zien!!