Ik heb mijn twijfels bij de golven. Zijn die niet te licht/fel? Dat is een bewuste keuze, maar vroeg me af of ik daarmee niet over de top ben gegaan.

Toevoeging 2:

Absurd he?Henry schreef:Frans, ik zag de naam niet, ik focusde me bij het zoeken in eerste instantie op de naam van de rederij. Toen ik die niet in de lijst zag staan, ben ik niet verder gaan zoeken.
@ Matthijs: Klopt, 368,4 meter groot.
Dankjewel Joop!Fotosmurf schreef:Voor mij de 1e.
Gaf gezicht zo van voren, combinatie van de containers en de witte golven geven iets meer aan de foto.

Je bent een mooieHenry schreef:Matthijs, als het je aantrekt: als kapitein op zo'n zeevrachtschip verdien je ook nog eens erg goed. Dit geldt ook voor de mensen die een andere rang hebben. Nadeel: je bent vaak lang van huis.
Dankjewel Armand!AJL schreef:Sorry maar ik vind F2 beter.....mooie lucht....indrukwekkende boot
Dan waren mijn twijfels toch terecht. Ik had een beetje gespeeld met de hooglichten en witte tinten, en was benieuwd hoe dat zou uitpakken. Maar toch een tandje minder dus.Ahum schreef:Leuke foto's,ik heb er wel een paar opmerkingen over omdat ik ook regelmatig betrokken ben bij dit soort drone foto's.
Ik vind het wit van het stuurhuis te veel wegvallen tegen de achtergrond, zo ook de lichte/witte containers die in sommige gevallen naar het overbelichting gaan of eigenlijk niet in verhouding zijn met de kleuren van de overige containers.